کد خبر: ۱۰۹۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 31 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از  روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری به دعوت مشاور بانوان این سازمان، از مرکز جهاد کشاورزی چیتاب در شهرستان بویراحمد بازدید کرد و پای درد و دل همکاران این مرکز نشستند. 

 

عاطفه‌السادات مدبرنژاد در این نشست اظهار کرد: دیدن زنان توانمندی که هم در سنگر خانواده و در بخش مادری و همسری، و هم در سنگر اجتماع و بخش مسئولیت اجتماعی خود به درستی ایفای نقش می‌کنند، لذت‌بخش است.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری تصریح کرد: در نظام اسلامی، جهت‌گیری قانون و دولت خانواده محور است و این فرصت مناسبی برای بروز توانمندی جامعه زنان است.

وی افزود: البته حضور زنان در جامعه به خصوص در کنار هویت مادری آنها، تعارضاتی را برایشان ایجاد می‌کند که نیازمند مدیریت شخصی و کمک مسئولین هر دو در کنار هم است.

مدبرنژاد گفت: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انتظار می‌رود تمهیدی برای ساعت کاری زنان شاغل اندیشیده شود.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری وعده داد تا مشکلات و خواسته‌های بانوان شاغل در جهاد کشاورزی را با استاندار و دیگر مقامات مرتبط مطرح و تصمیاتی برای تحقق این خواسته‌ها اتخاذ شود. 

 

در پایان این نشست، خانم مدبرنژاد به همراه خانم حبیبی، منور صفایی‌نیا و زهرا طالبی مشاور زنان رئیس سازمان جهاد کشاورزی از قسمتهای مختلف مرکز جهاد کشاورزی چیتاب بازدید کردند و در جوی صمیمانه پای صحبت کارکنان این مرکز نشستند. 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، زهره حبیبی نیز در این نشست ضمن خوشامدگویی به خانم مدبرنژاد و همراهان به اهمیت حضور خانم‌ها و فعالیت‌های آنان در مراکز جهاد کشاورزی اشاره کرد. 

 

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همکاران خانم، با وجود مشکلاتی که دارند به خوبی پهنه‌های تحت پوشش خود را مدیریت کرده و مسئولیتهای خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

وی مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها را پایگاه مهم حل و فصل مشکلات کشاورزان عنوان کرد.

حبیبی اظهار داشت: دلیل رضایت بهره‌برداران از بخش دولتی، عملکرد و پاسخگویی درست کارشناسان جهاد کشاورزی در این مراکز است.

در ادامه این نشست، رئیس مرکز جهاد کشاورزی منطقه چیتاب، آماری از زیربخشهای کشاورزی و عملکرد این مرکز ارائه داد.

اعظم غیاثی، بانوان همکار خود را نمونه موفقی از جامعه زنان معرفی کرد و گفت: زنان کارمند نشان دادند که علاوه بر مدیریت کانون خانواده، برای مسئولیت‌های بزرگ هم می‌شود به آنها اعتماد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار